Oct 20, 2007

Ny vet jag vad ska göra bloggen: Fria recensioner av bra bloggar

Den här bloggen började ju som en artikelbank men det gick ju inte som så bra som jag skrev. Så det är inte ett alternativ.

Samtidigt har ju bloggen fått länkar utifrån det och det är därför lämpligt att jag gör något "public service" liknade av den. Att få länkar är ett förtroende och ska inte missbrukas.

Jag funderade ett tag på att göra ett sakregister över SEO-branschen. Det kan ju vara användbart men är lite stort.

Blog review
Istället tänker jag göra fria blog reviews. Blog reviews är ju hett men oftast säljs det mot pengar. Jag gjorde en tråd på SEO-forum där jag tänkte att intresserade kan posta ett projekt de gjort och känner någon för det och tycker det är bra kan de rekommendera det på sin blogg: Tråd för gratis "blog review" .

Den här bloggen kan passa perfekt för det tycker jag. Det ligger ju dessutom nära artikelbanken i tänk. Så får det bli!

No comments: